Този уеб сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете, можете да научите повече тук. Разбрах

4 Храни за Силен Имунитет През Есента

Есента чука на вратата! А с нея идват и редица изпитания за нашата имунна система. Уязвими сме, защото времето се променя и застудява, за което ни е нужно време да се адаптираме. 

Ето нашите съвети за храни, на които можем да наблегнем за да подкрепим имунитета на нас и децата ни през есента:

1. Чесън 

Слава на чесъна! Богат на витамини и антиоксиднати, по-специално алицин - който има силно антибактериално действие. Най-добре е да го ядем без топлинна обработка или такава на ниски градуси, за да запазим максимално полезните качества. 

Разбира се, много важно е чесънът да е отгледан биологично за да не се излагаме на рисковете от пестициди и други синтетични добавки. Био чесън можете да намерите тук.

2. Кисело Мляко

Фрашкано с живи пробиотични бактерии, киселото мляко е супер бустер на имунитета. Освен това, ни помага да подобрим бактериалната среда в корема и червата, което засилва ефекта на останалите добри храни, които консумираме. В България поговрката "An apple a day, keeps the doctor away", по-скоро би звучала "А yogurt a day, keeps the doctor away" :) 

Разбира се, отново е много важно какво кисело мялко изибраме. Ние предлагаме само от нашето мляко harmonica 

 

3. Спанак

Сезонът на спанака вече започва! Този зелен герой е толкова мощен, че не трябва да го пропускаме в есенното меню. Витамин С, желязо, фолиева киселина, магнезии - един истински помощник на силната имунна система. 

От тук можете да се снабдите с истински био спанак на Биоферма Софина.

 

4. Пилешки Бульон

Една балансирана мулти-минерална добавка, която е лесно усвояема от организма. Бульонът е елексир, богат на минерали, колаген и естествен желатин.

Препоръчваме истински бульон от Чифлик Ливади - имат и говежди и свински.

Коментари

Обратно горе